Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
HNÍZDILOVÁ, Eliška
Téma diplomové práce je spokojenost zákazníků vybrané firmy. Spokojenost zákazníků byla zkoumána na trhu zemědělské techniky, konkrétně ve firmě Garnea a.s. První částí práce byla literární rešerše, ve které proběhlo studium odborné literatury na toto téma. Hlavní část literární rešerše byla zaměřena na spotřební chování, speciálně na chování spotřebitelů na trzích. Dále bylo popsáno zemědělství v České republice a trh zemědělské techniky. Základem pro praktickou část bylo dotazníkové šetření, které zkoumalo spokojenost zákazníků vybrané společnosti. Pro úplnost byl doplněn strukturovaný rozhovor s ředitelem společnosti. Následně byla provedena shluková analýza na základě otázky číslo tři: "Co vás ovlivňuje při výběru značky zemědělské techniky?" z dotazníkového šetření, která byla použita v analýze a byly stanoveny dva segmenty. První byl stanoven dle technických parametrů stroje, kvality a rychlosti servisu a kvality strojů, druhý byl stanoven podle mediální prezentace značky a prezentace firmy na veletrzích. Tyto dva segmenty sloužily pro vytvoření návrhů a doporučení.
Spotřební chování na vybraném trhu
HNÍZDILOVÁ, Eliška
Téma diplomová práce je spotřební na vybraném trhu, konkrétně spotřební chování na trhu zemědělských strojů zaměřené na spokojenost zákazníků. První částí práce byla literární rešerše, ve které proběhlo studium odborné literatury na toto téma. Hlavní část literární rešerše byla zaměřena na spotřební chování, speciálně na chování spotřebitelů na trzích. Dále bylo popsáno zemědělství v České republice a trh zemědělské techniky. Základem pro praktickou část bylo dotazníkové šetření, které zkoumalo spokojenost zákazníků ve vybrané společnosti. Pro úplnost byl doplněn strukturovaný rozhovor s ředitelem společnosti. Dále byla provedena shluková analýza, na základě otázky číslo 3 "Co Vás ovlivňuje při výběru značky zemědělské techniky?" z dotazníkového šetření, která byla použita v analýze a byly stanoveny dva segmenty. První byl stanoven dle technických parametrů stroje, kvality a rychlosti servisu a kvality strojů, druhý byl stanoven podle mediální prezentace značky a prezentace firmy na veletrzích. Tyto dva segmenty sloužily pro vytvoření návrhů a doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.